Nieuwe Hut in Waterrijk

dinsdag, april 07, 2009

Op 1 april ZOU de keuken worden geïnstalleerd ... en gelachen dat we hebben, want ze kwamen dus niet. De planner was ons vergeten. Gelukkig was Siematic ons niet vergeten en waren alle onderdelen er wel. De keukenleverancier heeft erg z'n best gedaan om het op te lossen: het ding wordt er nu van 6 tot 8 april ingezet (door één monteur, dat doe ik hem dus echt niet na).

Enkele sfeerbeelden van dinsdagochtend:




en de rest staat nog in de woonkamer...

1 Comments:

  • Ik kan niet wachten tot het eind resultaat. Van het computeroverzicht weet ik dat het mooi wordt. En tot nu toe was de werkelijkheid voor mij altijd veel mooier. Dus niet vergeten om op 8 april weer foto's te nemen, want ik check elke dag en dus nu zeker morgen.

    By Blogger Petra, at 7 apr 2009, 19:18:00  

Een reactie posten

<< Home