Nieuwe Hut in Waterrijk

donderdag, maart 12, 2009

De palen bij de voordeur, ter ondersteuning van de luifel, zijn klaar (op het voegen na). Hier bovenop komt dus een vlakke plaat. Op de grond komt (nog) een hardstenen plaat.


De palen aan de voorkant zijn nét iets anders dan die onder de omloop (ter hoogte van de keuken). Bij de voordeur zijn drie hardstenen platen in het metselwerk opgenomen. Ze zijn volstrekt nutteloos, maar maakt het wel mooier. De palen aan de achterkant zijn gewoon 'kaal':

2 Comments:

  • Mooi!
    Ik vind die platen ook erg mooi staan bij de voordeur en ik vind ook dat je zo'n chique brievenbus hebt, zonde om nog e-mail te sturen, liever iets voor die mooie brievenbus.

    Het is verder echt prachtig ik kan niet meer details vermelden, het is allemaal AF!

    By Blogger pap en mam, at 13 mrt 2009, 01:19:00  

  • Misschien voor sommige mensen moet je uitleg geven dat dat een brievenbus is, want ik had dat niet herkend. Of ben ik de enige.

    By Blogger Petra, at 13 mrt 2009, 17:33:00  

Een reactie posten

<< Home