Nieuwe Hut in Waterrijk

donderdag, februari 26, 2009

Ben je even een weekje in Italie ... zijn de muren af! De muren die we niet zelf gaan doen (halletjes, werkkamer, trapsgat, overloop en keuken) zijn nu helder wit gespoten, met een kleine 'korrel'.

Het trapsgat gezien vanaf de eerste verdieping. Daar moeten we een mooie invulling voor gaan bedenken om die mooie ruimte, met dat hoge smalle raam, goed tot z'n recht te laten komen.


Trapsgat gezien vanuit de hoek van onze slaapkamer, langs de hele overloop dus.


De werkkamer heeft als enige ruimte een kleur (van de gespoten ruimtes dus). Het staat op het noorden, dus maakt deze lichte kleur het wat zonniger.


Nu alle stellages weg zijn, worden de kolommen voor de luifel bij de voordeur ook gemetseld.

2 Comments:

  • Ja, wat een leuke verrassing voor jullie om te zien dat het al wéér mooier was geworden na jullie weekje Italië. Wat strak en helder en zonnig wordt het allemaal. Prachtig gewoon!

    By Blogger pap en mam, at 27 feb 2009, 00:14:00  

  • Nadat ik de reactie had geplaatst over de foto's van de buitenkant, merkte ik pas dat er nog meer foto's waren. Het ziet er echt grandioos mooi uit alhoewel ik moeite heb om het allemaal goed te localiseren. Wat moet nog steeds gedaan worden? De vloer kan ik zelf al zien en ik neem aan de badkamer en de keuken. Maar sinds ik daar geen foto's van zie???!!!!

    By Blogger Petra, at 28 feb 2009, 20:15:00  

Een reactie posten

<< Home