Nieuwe Hut in Waterrijk

donderdag, maart 26, 2009

Even een korte update. Alle binnendeuren zitten op hun plek. Vooral de dubbele deuren met facetglas, tussen woonkamer en keuken, zijn erg mooi geworden. Het was onze bedoeling om een goede visuele verbinding tussen de twee ruimtes te maken, maar dat het wel afgesloten kan worden:


Op 31 maart wordt de keuken geleverd en op 1 april gaan ze het ding plaatsen.

In de badkamer is nu alles klaar, op het kitten van enkele naden en hoeken na. Het is jammer dat je het nooit zo mooi op de foto kan krijgen als dat het in het 'echt' is.


2 Comments:

  • Fijn dat we weer een update krijgen. Het is allemaal zo spannend. Het wordt helemaal een openbaring als de keuken wordt geplaatst, natuurlijk. En nu maar hopen dat het geen 1-april-mop is (flauw grapje). Het huis ademt licht en ruimte, terwijl de ramen niet eens zo groot zijn. Heel bijzonder. Misschien nog een foto van de wastafel?? Die is toch ook heel bijzonder?

    By Blogger pap en mam, at 27 mrt 2009, 19:51:00  

  • Let ik even 2 dagen niet op en dan weer mooie foto's. Kan ik eindelijk zien hoe die kranen dus zijn. Waar waren die 3 knoppen ook al weer voor (bad, douche, temperatuur???). Ik ben sprakeloos zo mooi dat het allemaal wordt. Ik vind vooral de tegels in de badkamer zo leuk dat ik denk welke kleuren kan ik in onze badkamer doen om het op deze manier te veranderen. Je kan nooit te veel foto's laten zien want ik kijk elke dag of er alweer wat nieuws te zien is (helemaal niet ongeduldig).

    By Blogger Petra, at 28 mrt 2009, 00:50:00  

Een reactie posten

<< Home