Nieuwe Hut in Waterrijk

zaterdag, mei 02, 2009

Laminaat op de hele 1ste verdieping. De afgelopen dagen zijn we (ik en pap) druk bezig geweest met 'klikken'. Tja, dat klikken is makkelijk... maar het op de knieen over de grond kruipen, opstaan, hurken, weer opstaan, hamer zoeken, potlood weg, decoupeer-zagen, spiegelbeeld aftekenen, onmogelijke plankjes zagen, prutsen met folie en ondervloer... dat valt allemaal toch wel een beetje tegen.

Gelukkig wordt het allemaal wel ERG mooi. Hieronder wat halverwege-foto's. De gang:


Onze slaapkamer is al af (op de plinten na dan):



Floris' slaapkamer:


Die pensioenleeftijd kunnen ze makkelijk naar 67 opschroeven. Kijk, die lui van (bijna) 75 gaan gewoon de hele dag door, zonder zeuren! Pap, nogmaals bedankt!

2 Comments:

  • Eindelijk een foto van iemand die dan echt hard werkt. Ik neem aan dat jij achter de camera aan het delegeren bent. Het valt me wel op dat ik geen dubbele bies met staande fries zie bij dit patroon, wel een beetje beneden niveau.

    By Blogger Petra, at 3 mei 2009, 03:54:00  

  • Dat opschroeven van de pensioengerechtigde leeftijd geldt natuurlijk alleen voor hoog-geclassificeerd personeel.

    Misschien mag ik dan toch vermelden dat dit soort personeel in deze situatie wel 's avonds direct op de bank in slaap valt!!!

    Pap laat zeggen dat hij blij was dat hij kon helpen, vooral omdat het zo mooi wordt.

    By Blogger pap en mam, at 3 mei 2009, 16:05:00  

Een reactie posten

<< Home