Nieuwe Hut in Waterrijk

woensdag, juni 04, 2008

DE BOUW IS BEGONNEN !!!


Vandaag heeft de gemeente het kavel uitgezet en de aannemer de hekken geplaatst. Morgen gaat hij verder met uitmeten en -zetten. Geweldig! Na een dikke twee jaar gaat het nu dan toch echt beginnen!

De gemeente heeft 8 paaltjes geplaatst: 4 op de kavel hoeken en 4 op de hoeken van het huis'vlak'. Hier een-van-de-acht:

Leuke noot: de leges voor de gemeente waren 8000 euro. Da's dus 1000 euro per paaltje (vast niet van de Praxis).

2 Comments:

  • Hoera, ik heb al een glas wijn gedronken en daarna nog een en nog een en nu weet ik niet meer waarom.

    Het begin van een beeldschoon huis. Ik kan niet wachten om al wat te kunnen zien als ik kom.

    By Blogger Petra, at 5 jun 2008, 02:53:00  

  • HOERA HOERA HOERA!

    Ook wij gaan ons NU bezatten, door het tijdsverschil is Petra ons voor, maar wij zullen haar moeiteloos inhalen - zo BLIJ zijn wij met dit goede nieuws.

    Onthouden die datum : 5 juni 2008.

    Wat een welvarende gemeente zal Woerden zijn met de "verkoop" van die paaltjes. als ik die hele wijk zie ...... hoeveel paaltjes zijn dat wel niet.

    Niet getreurd. Het is zo ver!

    By Blogger pap en mam, at 5 jun 2008, 15:45:00  

Een reactie posten

<< Home