Nieuwe Hut in Waterrijk

donderdag, maart 27, 2008

We hebben nu eindelijk een deal met Livingstone en de aannemer over de kosten voor ons huis! Het verschil waar we nog mee zaten, is door drie gedeeld, waardoor ieder dus een derde voor zijn rekening neemt (Livingstone, de aannemer en wij). De onderhandelingen zijn langdurig en moeizaam geweest, maar nu hebben we dan ook een goede oplossing.

Op 14 april is de formele overdracht van Livingstone naar de aannemer! Dan start de periode waarbij de detail tekeningen worden gemaakt en alle spullen worden besteld. Hier staan 13 weken voor.... dan gaat eindelijk de echte bouw beginnen.

2 Comments:

  • Ik raak geirriteerd als hier iets te lang duurt (zoals een week). Ik denk niet dat ik ooit nog kan wennen aan de langzame afhandelingen in Nederland. Ik had de moed al lang opgegeven. Ik heb echt bewondering voor jullie. Of hebben jullie een kamer in jullie huis dat nu allemaal deuken in de muren heeft en gebroken ramen en deuren met gaten erin. Ja, geef maar toe.

    Petra

    By Anonymous Anoniem, at 2 apr 2008, 01:34:00  

  • Met mijn kleine denkraampje rekende ik even uit dat het betekende dat een en ander in juli zou kunnen beginnen, ... maar ik KON dat bijna niet geloven. Dus de agenda erbij en netjes natellen, maar het is nog WAAR ook. Het zal wel 1 juli worden voor de eerste spade de grond in gaat. Het is echt niet te geloven dat het zo lang moet duren. Sterkte kinderen!

    By Anonymous Anoniem, at 3 apr 2008, 23:06:00  

Een reactie posten

<< Home