Nieuwe Hut in Waterrijk

zaterdag, april 19, 2008

De zon rond het huis... Hier een fimpje waarin je goed kan zien hoe de zon rond ons huis draait. Met SketchUp kan ik nu dit soort simulaties maken (het huis staat goed qua orientatie). Het is een dag 'midje zomer', van zons opgang tot ondergang.

EDIT:

Het lukt me maar niet om dat filmpje op de Blog te zetten. Dan maar met een paar plaatjes, zie hieronder, van 06:00 tot 21:00 met een interval van 3 uur. De dag staat op 28 juni - wat een prachtige dag! Het huis van de buurtjes heb ik een beetje moeten inschatten, maar dat zit er niet echt ver naast.






5 Comments:

  • Dat filmpje lukt niet op mijn computer. Het blijft een blanco opening. Ligt dat aan mij of aan jou filmpje.

    By Blogger Petra, at 20 apr 2008, 02:13:00  

  • Peet,

    Ik zie nu net dat ik het filmpje blijkbaar alleen op mijn eigen computer kan zien... het ligt dus niet aan jou. Ik ga even kijken wat ik nou fout heb gedaan

    By Blogger Pollewop, at 21 apr 2008, 09:36:00  

  • Hoi Theo en Lorella,

    Ook de ouwelui hebben zich aangemeld. ik hoop tenminste dat het goed is gegaan. Ik zie in ieder geval "pap en Mam" all over the place.
    Ook wij kunnen het filmpje niet zien. Maar daar wordt dus aan gewerkt?

    By Blogger pap en mam, at 23 apr 2008, 00:02:00  

  • Ziet er naaruit dat je 's ochtends buiten op je balkon bij je slaapkamer lekker in het zonnnetje kunt ontbijten. Nu maar uitzoeken wie het ontbijt van beneden naar boven zal brengen. Het ziet er allemaal heel leuk uit.

    By Blogger Petra, at 25 apr 2008, 21:32:00  

  • Lieve kinderen,

    wat ligt dat huis prachtig op de zon. Hij draait er precies op de goed manier omheen. 's Morgens wakker worden met het zonnetje doorde ramen lijkt ons fantastisch. Jullie kunnen vast niet wachten om de "eerste steen te leggen".

    By Blogger pap en mam, at 2 mei 2008, 10:16:00  

Een reactie posten

<< Home