Nieuwe Hut in Waterrijk

zaterdag, oktober 11, 2008

Het metselwerk van de keukenmuur is vrijwel klaar (op het voegen na dan). Dit is het deel dat straks dus onder de omloop komt. Je kan de ondersteunende kolommen van de omloop nou ook goed zien; het komt er precies zo uit te zien als we al die tijd hebben gedacht en gehoopt:


Overzicht van de achterkant.


Onder alle ramen van het huis, komt een hardstenen dorpel te zitten. Die 'ribbel' aan de linkerbovenzijde verdwijnt na plaatsing in een speciale gleuf onder het raam om het eea goed af te dichten. De gehele dorpel komt ook onder een flauwe hoek te zitten ivm de waterafvoer.


Wat voor een vreemde plek in het metselwerk wijst Nova nou toch aan?

2 Comments:

  • Mogen we raden naar die plek???

    Volgens mij komt daar de "eerste steen", gelegd door Floris en Nova van de Poll. Is er nog een mooie geldprijs verbonden aan deze quiz?

    By Blogger pap en mam, at 11 okt 2008, 23:01:00  

  • Ik wist niet dat het nu een quiz show zal worden want daar ben ik niet goed in. Ik had geen flauw idee dat dat de bedoeling was. Ik keek net zo als Nova "wat is dit nu?"
    Het ziet er allemaal erg indrukwekkend uit.

    By Blogger Petra, at 12 okt 2008, 00:50:00  

Een reactie posten

<< Home